Tuesday, December 8, 2009

al-fatihah

pada 3.12.2009 (hari rabu) bersamaan 16 zulhijjah permergian ayahnda tercinta ABDUL RAHIM buat selama2nya..aku rasa sedih sesangat sampai air mata aku pon da x kelua2 da..dia mengalami serangan jantung mengejut..satu keluarga tekejut bila nurse 2 cakap abh da xada..abg aku si awol tu sampai marah nurse tuh nasib baik cik umi aku ade tenang kan dia yg selalu xtahu bwk betenang tu..(maaf ye cik nurse dgn kelakuan sumbang abg saya..)Alhamdulillah ustaz aku cakap abh aku pergi dgn cara yg mudah, dn segala urusan pengkebumian jalan dgn pantas..pd pukul 2.00pm dia meninggal lepas asar suma urusan selesai..tapi x dpt tanam lagi sal kena tunggu abg aku yg sulong dtg dari sungai siput, bila abg yg sulung aku sampai lepas je magrib abh aku d kebumikan..mula2 aku x terasa sangat abh da tak da, aku rasa mcm dia masih ada lg sebab dia x sakit ape2,cuma sakit mengejut 2 ja..lepas 2,3 hari cam tu baru aku terasa sgt2 dia dah xda..sedih sgt2 aku sebab masa dia last bernafas aku x da dekat dia..tapi xpa aku redho ja ketentuan Allah..byk benda lagi aku nak share nih tapi aku blur nk tulis ape sal kesedihan melanda jiwa aku.. abah ana sayang abah sangat dn sgt rindu pada abh masa nih..Al-Fatihah buat aruah abah...

3 comments:

Cahaya Azrin said...

byk2 berdoa...kerana...arwah menanti doa anak2nya yg soleh dn soleha...moga2 roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkn dikalangan org2 yg beriman...amin..

Anonymous said...

amin..

Anonymous said...

INSYAALLAH

Post a Comment

komen anda disini